Hi there, I'm Rachel. I'm a 21 year old college graduate (I can finally say that!) who majored in computer science and math and I'm hella nerdy. I'm probably the biggest Avatar fan you will ever meet. I blog about my life, Avatar, Dragonlance, books, Jewish things, vegetarian things, and super cute animals (especially bunnies!) I love making new friends, so please message me if you want to talk! ^_^

More miscellaneous cosplayers from the Avatar photoshoot, and a lovely Yue cosplayer I saw in the hallway.

Taken at Connecticon 2012 on Saturday.

whennobodyhearsyouscream:

BUT GUYS

LIN WAS SO 

LIGHT ON HER FEET

I MEAN, SHE WAS FUCKING BADASS

AND OBVIOUSLY THOSE CABLE METALS REQUIRE FLEXIBILITY

BUT CAN YOU JUST IMAGINE TOPH SEEING THAT?

WHAT THE FUCK ARE YOU DOING LIN 

I SAID ALWAYS BE STEADY ON THE EARTH

YOU’RE ACTING LIKE A FUCKING AIRBENDER

YOU HANG AROUND TWINKLETOES TOO MUCH

OH GOD I BET AANG TAUGHT LIN SOME TECHNIQUES

SINCE THEY “GOT ALONG FAMOUSLY”

THIS IS A LIN BEIFONG APPRECIATION POST

Lin was AMAZING in this episode. I was totally not expecting her to come to the Ferrets’ defense at the beginning, and she’s an incredible fighter!

nijibug:

inkstone:

abetterlovedeservingof:

xekstrin:

strawberrybudikai:

mochrolatte:

oma-shu:



CHECK 1 CHECK 1-2 CHECK 3. YOU READY FOR SOME AMON SHIT?
SCREECHIN THAT DAMON THOMPSON-LIKE ANTI SHIT.
FIRST OFF I’MA SAY; IF YOU’RE A BENDER I’LL BE YOUR ENDER
MURDER BE MY GAME AND THE AVATAR I’LL MAIM
CAUSE I’M LOWER CLASS BUT RISING FAST GONNA MAKE IT LAST.
MY VOICE BE HITTING THE MIC WITH A REBELS RASP THROUGH MY MASK
PUTTING YOUR OFFICIALS IN FEAR CAUSE THEY KNOW CHANGE IS NEAR.
WALKING INTO YOUR GOVERNMENT TAKING OVER CAUSE IT’S CROOKED
YOU ABUSED YOUR POWER AND POSITION SO I CAME IN AND TOOK IT.
TRYIN TO RAISE UP THE PLEBEIAN TO RISE, REVOLT WITH A COLT, REBEL,
FUCK THE SYSTEM, SEND THE POWERED TO THEIR GRAVE IN HELL.
TEACH THE REST HOW THEY SHOULD BEHAVE
GONNA ROLL THROUGH THIS CITY LIKE A TIDAL WAVE.
AND YOU MAY BE WATER TRIBE, BUT WE’LL SEE THAT YOU’RE “OUT”.
*drops mic descends back into stage*

OUICK! SOMEONE MAKE A KORRA RAP RESPONSE! I WANT TO SEE THIS RAP BATTLE! IT SHOULD BE A THING! D8

oky I’ll do my best!!!

LOOK MOTHERFUCKER I’M THE AVATAR
I’VE GOT MORE RHYMES THAN I’VE GOT BATTLESCARS
WHAT YOU WANNA PLAY? COME BRING IT PUNK 
I’LL FLAY YOU ALIVE, BEND YOUR BLOOD, AND LEAVE YOUR BODY IN MY TRUNK
SHIT! AMON, YOU LOOK SCARED, WHAT, CAN’T STAND STEADY?
TAKE OFF THE MASK BITCH AND COME FIGHT ME ALREADY
MY NAME IS KORRA FROM THE WATER TRIBE
I’VE BEEN BENDING FIRE, EARTH AND WATER SINCE I WAS FUCKING FIVE
EVERYONE SAYS I WAS BORN LUCKY AND BITCH YOU’RE LUCKY TO BE ALIVE
PEACE


oh my LSKDHGSKGH

#someone needs to jump in as lin beifong

RCPD R-R-RCPD
TIME TO SHUT DOWN THIS ACT BEFORE YOU UP THE ANTE
I’M NOT TAKING ANY SHIT FROM REBELS OR A VIGILANTE
DON’T THINK YOUR RABBLE-ROUSING OR SMASHING UP SHOPS JUST BRING THE CROWDS — YOU BRING THE METALBENDING COPS
THE AVATAR HUH? CUTE. BUT TO ME THAT MEANS DIDDLY
CLEAN UP YOUR TEENAGE ACT AND GET OUT OF MY CITY
AND DON’T THINK I WON’T BE WATCHIN YOU WITH MY EYES
I’M CHIEF OF POLICE YOU BEST RECOGNIZE
BITCH-ASS POSER WANNABES I DON’T THINK YOU UNDERSTAND
THE NAME IS BEIFONG I GOT SIX FINGERS ON ONE HAND

nijibug:

inkstone:

abetterlovedeservingof:

xekstrin:

strawberrybudikai:

mochrolatte:

oma-shu:

CHECK 1 CHECK 1-2 CHECK 3. YOU READY FOR SOME AMON SHIT?

SCREECHIN THAT DAMON THOMPSON-LIKE ANTI SHIT.

FIRST OFF I’MA SAY; IF YOU’RE A BENDER I’LL BE YOUR ENDER

MURDER BE MY GAME AND THE AVATAR I’LL MAIM

CAUSE I’M LOWER CLASS BUT RISING FAST GONNA MAKE IT LAST.

MY VOICE BE HITTING THE MIC WITH A REBELS RASP THROUGH MY MASK

PUTTING YOUR OFFICIALS IN FEAR CAUSE THEY KNOW CHANGE IS NEAR.

WALKING INTO YOUR GOVERNMENT TAKING OVER CAUSE IT’S CROOKED

YOU ABUSED YOUR POWER AND POSITION SO I CAME IN AND TOOK IT.

TRYIN TO RAISE UP THE PLEBEIAN TO RISE, REVOLT WITH A COLT, REBEL,

FUCK THE SYSTEM, SEND THE POWERED TO THEIR GRAVE IN HELL.

TEACH THE REST HOW THEY SHOULD BEHAVE

GONNA ROLL THROUGH THIS CITY LIKE A TIDAL WAVE.

AND YOU MAY BE WATER TRIBE, BUT WE’LL SEE THAT YOU’RE “OUT”.

*drops mic descends back into stage*

OUICK! SOMEONE MAKE A KORRA RAP RESPONSE! I WANT TO SEE THIS RAP BATTLE! IT SHOULD BE A THING! D8

oky I’ll do my best!!!

LOOK MOTHERFUCKER I’M THE AVATAR

I’VE GOT MORE RHYMES THAN I’VE GOT BATTLESCARS

WHAT YOU WANNA PLAY? COME BRING IT PUNK 

I’LL FLAY YOU ALIVE, BEND YOUR BLOOD, AND LEAVE YOUR BODY IN MY TRUNK

SHIT! AMON, YOU LOOK SCARED, WHAT, CAN’T STAND STEADY?

TAKE OFF THE MASK BITCH AND COME FIGHT ME ALREADY

MY NAME IS KORRA FROM THE WATER TRIBE

I’VE BEEN BENDING FIRE, EARTH AND WATER SINCE I WAS FUCKING FIVE

EVERYONE SAYS I WAS BORN LUCKY AND BITCH YOU’RE LUCKY TO BE ALIVE

PEACE


oh my LSKDHGSKGH

#someone needs to jump in as lin beifong

RCPD R-R-RCPD

TIME TO SHUT DOWN THIS ACT BEFORE YOU UP THE ANTE

I’M NOT TAKING ANY SHIT FROM REBELS OR A VIGILANTE

DON’T THINK YOUR RABBLE-ROUSING OR SMASHING UP SHOPS
JUST BRING THE CROWDS — YOU BRING THE METALBENDING COPS

THE AVATAR HUH? CUTE. BUT TO ME THAT MEANS DIDDLY

CLEAN UP YOUR TEENAGE ACT AND GET OUT OF MY CITY

AND DON’T THINK I WON’T BE WATCHIN YOU WITH MY EYES

I’M CHIEF OF POLICE YOU BEST RECOGNIZE

BITCH-ASS POSER WANNABES I DON’T THINK YOU UNDERSTAND

THE NAME IS BEIFONG I GOT SIX FINGERS ON ONE HAND

thesassylorax:

greatmastercami:

squidmama:

daystodawn:

antonio-smexyass:

askbountyhunterjune:

republiccitysanctuary:

While Lin’s personality and beliefs are puzzling, let’s not forget that Toph is the one who started the metalbending police force. The real question is how the hell did Toph go from rebel to cop? I have yet to come up with a plausible theory for this one.

Because she likes telling people what to do.

^

Because justice is….


blind

omg

OOOOOOOOOOOOHHHHHHH

thejerseydevile:

mizuki-takashima:

xekstrin:

candiedpanda:

reaill:

fangirlingforeverz:

HOLY SHIT HAS EVERYONE SEEN THIS BECAUSE IT LOOKS LEGIT!!!!

OH MY GOOOOD

KYA I…

omg
omg
omg
BUMI

Bumi & Kya look so cool!! * o * (Assuming this is legit…and it sure does look it!)

:D
Although TBQH I was kind of hoping Bumi was an Airbender too but just like didn’t like it or something so he wasn’t a “master” and had developed his own unique school of it
:D STILL! Love them all - cannot wait to see Kya and Bumi on the show!

Whoa—where is this from? Most of the information is already known, but I love the pictures of Kya and Bumi. I hope we get to see them!
And haha, Lin Beifong’s father is still “unknown.” Until proved otherwise, my headcanon is that Toph reproduced asexually. =P

thejerseydevile:

mizuki-takashima:

xekstrin:

candiedpanda:

reaill:

fangirlingforeverz:

HOLY SHIT HAS EVERYONE SEEN THIS BECAUSE IT LOOKS LEGIT!!!!

OH MY GOOOOD

KYA I…

omg

omg

omg

BUMI

Bumi & Kya look so cool!! * o * (Assuming this is legit…and it sure does look it!)

:D

Although TBQH I was kind of hoping Bumi was an Airbender too but just like didn’t like it or something so he wasn’t a “master” and had developed his own unique school of it

:D STILL! Love them all - cannot wait to see Kya and Bumi on the show!

Whoa—where is this from? Most of the information is already known, but I love the pictures of Kya and Bumi. I hope we get to see them!

And haha, Lin Beifong’s father is still “unknown.” Until proved otherwise, my headcanon is that Toph reproduced asexually. =P

shercocklocked:

Collection of Korra reaction gifs I made. Feel free to use, but do not repost as your own, that is so rude (I’ve already seen it once so far). I don’t like putting my url on all of them because honestly seeing urls always bothers me on gifs XD. Weird, I know.

act-of-insanity:

quenchiestcactusjuice:

My favorite of my Lin Bei Fong memes in one post